Exercitiile kegel imagini. Care sunt muschii PC (pubococcigieni)?


  • Penisul meu se ridică
  • Penisul meu este blocat ce să fac

Scris de: Elena Oceanu Foto: Shutterstock Tonifierea mușchilor planșeului pelvin prin exerciții Kegel duc la o mai mare satisfacție sexuală pentru ambii parteneri. Nu sunt greu de făcut, nu presupun efort și aduc plăcere.

Exercitiile Kegel - beneficii suprinzatoare pentru barbati

Mușchii pelvieni sau puboccigieni sunt situaţi între osul pubian şi coccis, formând cel mai inferior strat muscular, care sprijină organele pelviene. Acești mușchi se contractă în timpul orgasmului, deci cu cât sunt mai puternici, cu atât orgasmele vor fi mai intense și mai de lungă durată.

Există mulți factori care pot duce la slăbirea mușchilor puboccigieni, printre care sarcina, nașterea, operațiile, îmbătrânirea, constipația cronică, tusea cronică și obezitatea.

Pentru a compensa deteriorarea lor, poți să faci exerciții care întăresc și tonifiază acești mușchi. Arnold Henry Kegel, ginecolog american, a conceput un set special de exerciții destinate mușchilor planșeului pelvian: exercițiile Kegel presupun contractarea și relaxarea repetată a acestor mușchi.

Exercițiile Kegel, pentru sănătatea intimă a femeilor

Primul pas este identificare lor: localizezarea mușchilor puboccigieni PC se face prin intreruperea voluntară, câteva secunde, a fluxului de urină. Apoi îi poți încorda și relaxa controlat, ca să conștientizezi exact cum funcționează. Cum se fac corect exercițiile Kegel Conform clinicianului american, există trei tipuri de exerciții Kegel.

Tipul I: contracții lente. Contracți puternic mușchii pelvieni ca și cum ai vrea să oprești fluxul urinar.

exercitiile kegel imagini

Păstrează contracția secunde și apoi relaxează-te. Repetă exercițiul și observă că, pe măsura ce îl repeți, te simți din ce în ce mai sigură pe mișcări. Tipul II — contracții rapide. Contracți și relaxezi alternativ mușchii pubococcigieni cât poți de repede și cât poți de mult.

Pe măsură ce numărul repetițiilor crește, o să simți mușchii mai puternici.

Kegel Exercise

Tipul III — împingeri. Ca atunci când te chinui să împingi o mobilă. Pentru tine e ca și cum te-ai forța să urinezi.

Exerciţiile Kegel

Orgasme intense și prevenirea incontinenței urinare Exercițiile Kegel fac minuni când vine vorba de partidele de sex, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Și nu sunt utile numai pentru a avea parte de orgasme intense, ci și pentru anumite afecțiuni, așa cum este incontinența urinară.

Această condiție cauzează pierderea involuntară de urină, atunci când râzi, tușești, strănuți sau când ridici un obiect greu. Exercitiile kegel imagini obicei, simți nevoia să urinezi atunci când vezica exercitiile kegel imagini plină, însă în cazul incontinenței urinare, vezica se simte plină chiar dacă nu e.

Întărirea mușchilor planșeului pelvian prin intermediul excecițiilor Kegel te ajută să redobândești controlul asupra vezicii urinare.

exercitiile kegel imagini

În timpul sarcinii și după naștere În timpul sarcinii, toate organele sunt presate de greutatea uterului, ducând la pierderi involuntare de urină. Prin practicarea exercițiilor Kegel, crește rezistența la efort a fibrelor musculare, iar aceste neplăceri exercitiile kegel imagini fi evitate. Excercițiile Kegel contribuie și la creșterea elasticității mușchilor pelvieni, extrem de utilă în cazul nașterii naturale. În acest fel sunt evitate rupturile țesuturilor vaginale și efectuarea epiziotomiei intervenție chirurgicală care constă în secționarea mucoasei vaginale și a mușchilor superficiali ai perineului cu scopul de exercitiile kegel imagini facilita expulzia fătului în timpul nașterii naturale.

Cât mai multe repetări pe zi Atunci când faci exercițiile, pui în acțiune și musculatura abdominală și întreaga musculatură din zona bazinului.

exercitiile kegel imagini

Antrenamentul constă în: 50 de contracții lente, 50 de contracții rapide exercitiile kegel imagini 50 de împingeri. Dacă ai chef, dacă ești inspirat, poți face și mai multe serii. Te vei simți și mai bine. E dreptul tău să te simți cât dorești de bine, de împlinit. După o săptămână mai adaugi încă zece repetări la fiecare dintre cele trei tipuri de contracții. Încearcă să faci exercițiile după ce ai urinat, nu cu vezica plină.

Cel puțin la început.

Incearca aceste exercitii de intindere pentru a ameliora durerea de spate sau crampele musculare de la nivelul gambelor. In plus, corpul se va tonifia ceea ce te va ajuta sa te pregateste pentru nastere.

Alege-ți o poziție confortabilă. La început practică exercițiile în timp ce stai întins pe spate. Pe măsură ce te specializezi le poți face și stând în picioare sau pe scaun. Menține restul mușchilor relaxați. Nu încorda mușchii abdominali, ai picioarelor, ai feselor și nu ridica pelvisul.

exercitiile kegel imagini

Pentru a controla mai bine excercițiile, ține o mână pe abdomen ca să fii sigur că nu încordezi mușchii din acea zonă. Beneficiile exercițiilor Kegel în cazul bărbaților Aibă erecții mai puternice exercitiile kegel imagini scad riscul apariției disfuncțiilor erectile Să aibă orgasm fără să ejaculeze Să prevină ejacularea prematură și să reziste mai mult în timpul partidelor de sex Să ofere partenerelor orgasme mai intense și de lungă durată Să își scadă riscul exercitiile kegel imagini incontinenței urinare, a cancerului de prostată și a altor probleme asociate înaintării în vârstă.

Pentru bărbați, exercițiile Kegel reprezintă prima linie de terapie în cazul incontinenței urinare după o exercitiile kegel imagini radicală procedura chirurgicala prin care se îndepărtează prostata.

exercitiile kegel imagini

Studiile au demonstrat că pacienții ar trebui să înceapă aceste exerciții înainte de a fi supuși intervenției chirurgicale și să le continue și după operație, pentru rezultate optime. Simptomele unei vezici hiperactive pot apărea și în cazul bărbaților, așa cum se întâmplă în cel al femeilor.

Exercitiile Kegel – cum se fac

Încordarea mușchilor pelvieni pot suprima hiperactivitatea vezicii, ducând la ameliorarea simptomelor. Cercetătorii au evaluat rolul terapiei cu exerciții Kegel și în cazul disfuncțiilor erectile după o prostatectomie radicală. Rezultatele studiilor au scos la iveală că după doar un an în care au practicat exerciții Kegel, pacienții cu prostatectomie radicală și-au îmbunătățit funcția erectilă.

exercitiile kegel imagini

Practicarea exercițiilor Kegel este extrem de utilă și în cazul bărbaților care suferă de ejaculare prematură. Exercițiile Kegel tratează eficient și nicturia nevoia frecventă de a urina pe parcursul nopții. Când apar rezultatele Dacă faci exerciții Kegel în mod regulat, te poți aștepta la rezultate — cum ar fi exercitiile kegel imagini cantității de urină pierdută involuntar — după numai câteva săptămâni.

Pentru rezultate de lungă durată, e necesar ca exercițiile să facă parte din rutina ta zilnică. Exercițiile Kegel nu au efecte dăunătoare dacă sunt practicate corect. Unele persoane au raportat dureri în piept și dureri abdominale, însă acestea au apărut din cauza practicării incorecte, potrivit medicine.

Sharing is smart living!