Fă ți singur un penis, „Sex pe muchie” și alte tehnici cu care să faci partida să dureze mai mult


Le-au spus femeilor — care, se pare, erau singura opțiune de fă ți singur un penis pentru deținătorii de penis în anii '60 — să-și pună degetul mare, arătător și mijlociu în jurul vârfului penisului și să strângă imediat înainte ca bărbatul să atingă inevitabilitatea ejaculatorie și să tot strângă până când se reduce senzația aia, iar corpul lui se relaxează, înainte de a elibera încet presiunea.

fă ți singur un penis mușchii de pe penis

În cartea lor dincu titlul destul de dur, Inadecvarea sexuală la oameni, Masters și Johnson descriu tratarea a de cazuri de ejaculatori prematuri, cu doar patru eșecuri.

Fă-ți exercițiile kegel Și bărbații, ca și femeile, au mușchi pelvieni, care constau în: puborectalispubococcygeus și iliococcygeus.

fă ți singur un penis erecția lungă este dăunătoare

Ei susțin organele din zona pelviană, inclusiv uretra, vezica și intestinul. Tot ei se contractă ritmic în timpul orgasmului.

Exercițiile cunoscute popular drept kegel pot să ajute la întărirea acestor mușchi. Cel mai simplu mod de a prelua controlul asupra acestui trio de mușchi e să oprești jetul de urină când te duci la baie.

fă ți singur un penis cum poate soțul meu să  și mărească penisul?

Odată ce-ai stabilit legătura gând-mușchi, încordează și relaxează mușchii pelvieni în mod repetat, preț de zece secunde. Fă trei seturi, cu o pauză de 10 secunde între seturi.

fă ți singur un penis antrenor de erecție

Odată ce-ai deprins o rutină bună, poți să începi să-ți expui noile abilități în timp ce faci sex. Trebuie să ai grijă cu asta.

fă ți singur un penis toate medicamentele pentru a restabili erecția

E util să înveți despre mușchi prin oprirea urinării, dar nu e ceva ce trebuie să faci constant.